Dysk IBM 40GB i ABIT BE6

Autor: Dawid Adamczyk (Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 19:19:04 MET DST

Czesc

Mam problem mam plyte Abita BE6 (bios TH a proc Celeron 400 karta Riva TNT2)
i 2 dni temu kupilem dysk IBM 40GB 7200 oraz 256 MB RAM. Problem mam taki ze
gdy czasem cos rozpakowuje i czasem gdy gram (w OFlashpoint) nastepuje zwis
kompa. Objawia sie to w ten sposob ze obraz staje (mycha niedziala) i pali
sie non stop czerwona lampka na obudowie (ta od dysku). Teardziela mam
podlaczonego do ATA66 czy to moze byc problemem czy moze jest cos nietak z
dyskiem?? Jesli to moze byc dysk to czy sa jakies programy ktorymi moglbym
to sprawdzic?
Wczesniej mialem Seagate Medalist 5400 rpm tez na ATA66 i dzialalo super.

I jeszcze pytanie o RAM. otoz mam program CTSPD ver 0.9.2 i w ramce
SPD version jest napisane JADEC 2 a w
Intel-spec data JADEC 2error co o oznacza?
Producent Hyundai

i jescze jeden error w ramce
SPD-EEPROM bugfree

co oznaczaja te ramki i dlaczego sa te errory?

Pozdrawiam
Dave