Re: jak falshowac TNT2-M64 od Optimusa

Autor: Remo (remikton_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 18:18:03 MET DST

> Nie zamierzam się Remo z Tobą kłócić ... zauważyłem że conajmniej połowa
> postów na grupach to wzajemne ataki na siebie i nie chciałbym żeby to była
> kontynuacja tej smutnej tradycji ......
ja takze nie lubie sie klocic i uwazam ze jest to mila i spokojna dyskusja

> nadal nie odpowiedziałeś na pytanie .... czym ta "lepszość" sie
objawia??
> I pod jakim względem referencyjne biosy nvidii są gorsze?
firmowe biosy zawsze dawaja jakies dodatkowe bajerki np. leadtek sprawdza
pamiec karty
zawsze kupowalem karty no name (kasa) i fleszowalem bios firmowym
(oczywiscie biorac pod uwage np.pamieci) nastepnie testy i zawsze asus
leadtek chodzily lepiej niz referencyjne

pozdrawiam
remo