Re: IBM 30GB 7200rpm

Autor: Piotr (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 16:36:03 MET DST

Witam.
Mnie IBM cały czas wkurza. Miałem 15GB i padł po miechu,
ale był cichy że nie slyszałem jak np. dane się kopiuja.
Teraz mam 30GB, pracuje szybko, żadnych badów,
ale podczas kopiowania głowice słychać jak w starym dysku 4GB.
Dysk chodzi już całe 4 miesiące. Chyba użyje mojej rączki
i pomogę mu zejść z tego świata. A niech spoczywa w pokoju.