Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 13:52:18 MET DST

On Fri, 27 Jul 2001 12:05:11 +0200, "Piotr Traczykowski"
<ptracz_at_ippt.gov.pl> wrote:

>?? Grupa pl.comp.pecet dotyczy pecetow - wiec chyba jak ktos ma problem z
>windowsami to oprocz grupy *.*.*.win95 moze napisac i tutaj, czyz nie ?
Nie. To jest grupa o pececie a nie o win95 ja sama nazwa wskazuje.
Jesli mowisz "mam peceta" to ta informacja nie mowi nic o tym jaki
system masz zainstalowany. Moze to wyc win moze byc linux. Nie wiem
skad wiec takie domysly.

>Ostatnio mi sie wydaje ze ty cos tutaj jakis nowy regulamin wprowadzasz albo
>obostrzasz stary. Po kiego wafla ? nie masz co robic ? Tylko mi nie mow ze
Zawsze grupa pecet byla tylko o sprzecie i tylko od pewnego czasu
zaczyna sie widywac coraz wiecej postow NTG.

GLide