Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 17:30:29 MET DST

"Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> wrote in message

> ?? Grupa pl.comp.pecet dotyczy pecetow -

zgadza sie

> wiec chyba jak ktos ma problem z
> windowsami to oprocz grupy *.*.*.win95 moze napisac i tutaj, czyz nie ?

nie moze, nie zajmujemy sie windowsami i innymi os oraz programami

> Ostatnio mi sie wydaje ze ty cos tutaj jakis nowy regulamin wprowadzasz
> albo obostrzasz stary.

zapraszam do lektury netykiety

> Po kiego wafla ? nie masz co robic ? Tylko mi nie mow ze
> oszczedasz w ten sposob kieszenie modemiarzy bo sam generujesz wiecej
> tekstu niz gosc ktory poprosil o porade.

chodzi to by na grupe nie przychodzilo pelno smieci

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!