Re: Jakie najlepsze blank CD?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 21:24:59 MET DST

> moze juz sie nauczyli kiedys mi sie trafila taka, juz przez kogos
> nagrana, starszna ...byla naped wyl, krecil zastanawial sie itp.
> zmienilem kompa to samo , wkladam do nastepnego do nagrywarki ????

Prawdopodobnie nagral na rozkalibrowanej nagrywarce. 2 lata temu Nashua
robila swietne i niedrogie plytki o nosniku oliwkowym. Obecnie robia
jasnozólte, tez dobre i tanie.
Smialo moge tez polecic Dysana - w pudelku flip 700 kosztuje 1,90, na ok.
1000 szt. nie trafilem na padnieta.
Pozdrawiam
Egghead