Re: Jakie najlepsze blank CD?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 11:50:28 MET DST

Thu, 26 Jul 2001 09:23:16 +0200, Marcin Milczanowski <marm_at_polbox.com>
napisal:
>Takwiec nie dziwie sie ze CD'ki tez sa dobre.
>
>BTW Dobrze widziec ze robi plytki CD, pewnie sam sprobuje.
moze juz sie nauczyli kiedys mi sie trafila taka, juz przez kogos
nagrana, starszna ...byla naped wyl, krecil zastanawial sie itp.
zmienilem kompa to samo , wkladam do nastepnego do nagrywarki ???? to
samo.
To bylo dos dawno wiec moze teraz juz robia dobre.
Ale mialem tez xerokopiarke tej firmy byla bardzo dobra i wydajna.

--
pawel