Re: Ratunku! Padniety dysk!!!

Autor: Wojtek Kułażyński (muciass_at_2com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 22:26:54 MET DST

Użytkownik "Jurek" <jurekpa_at_priv4.onet.pl> wystukal na grupie:

> Jesli sie nawet nie kreci, to zapomnij, ze mielaes dysk.

Powiem tak: nic nie czuje, nie slysze. Czyli chyba sie nie kreci :(
..
> Czasami dawalo sie tak odzyskac dane, jesli uszkodzony byl tylko
sterownik.
> Jesli tego nie robiles, to lepiej sie sam nie zabieraj.

Masz racje. Nie bawilem sie i probowac nie zamierzam. BTW: nie chodzi mi o
dane, a o kolejne 13 giga wywalone w błoto :)

> Jak rozkrecisz hermetyczne pudelko z talerzami, to juz po dysku, chocbys
> niczego w srodku nie dotykal.
> To jest zlozone w fabryce w sterylnie czystej atmosferze.

Sugerujesz ze mam w pokoju bałagan :))))))

> Jurek

Wielkie dzieki za odpowiedz, zarowno twoja jak i wszystkich poprzednikow.
Chyba sobie powiesze ten dysk na scianie :)

--
Pozdroofka:
               Muciass Ass        muciass_at_2com.pl