Re: Pan .::Krzysztof::.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 20:18:10 MET DST

"maciek" <leon5_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Dodam tylko dwa slowa do dyskusji, która wcale nie byla moim zamiarem.

to po co ja zaczynales?

> Wiem, ze sporo smiecia trafia od dawna na te grupe ale tak jest na
wszystkich
> grupach i tego sie nie uniknie.

ale jesli bedziemy z tym walczyc toi bedzie tego mniej
wejdz sobie na pl.rec.muzyka.gitara
polowa ogloszen tam to oferty spredazy jak byl bym modemowcem
to bym sie wkurzyl ze sciagam kompletnie nie interesujace mnie zeczy

> Wpienia mnie tylko jezeli facet, któremu
> wydaje sie, ze pozjadal wszystkie rozumy do kazdego postu, który zawiera
> chociaz kilka wyrazów nie na temat dopisuje NTG, albo zmien grupe.

to pomysl troche bo on ma racje

> Troche wiecej pokory i samokrytycyzmu.

proponuje przeczytac netykiete

> W koncu sam byl poczatkujacym uzytkownikiem
> usenetu.

i chyba nadal jestes bo nie umiesz cytowac

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!