Re: Pan .::Krzysztof::.

Autor: maciek (leon5_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 15:17:31 MET DST

> <ciach>
>
> Wiesz co ? ROTFL ! :)
>
> --
> - mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
> - ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym
> - GG #133936 ------- | nalezy byc jedynie wobec przyjaciol."

Dodam tylko dwa slowa do dyskusji, która wcale nie byla moim zamiarem. Wiem,
ze sporo smiecia trafia od dawna na te grupe ale tak jest na wszystkich
grupach i tego sie nie uniknie. Wpienia mnie tylko jezeli facet, któremu
wydaje sie, ze pozjadal wszystkie rozumy do kazdego postu, który zawiera
chociaz kilka wyrazów nie na temat dopisuje NTG, albo zmien grupe. Troche
wiecej pokory i samokrytycyzmu. W koncu sam byl poczatkujacym uzytkownikiem
usenetu. Wystarczy, bo nie mam i nie mialem zamiaru nikogo urazic.
Maciek.