Odp: Jaką płyte polecicie do Durona 850?

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 17:39:27 MET DST

Polecam DFI AK75-EC. Kosztuje ok.415zl ( gielda Katowice ). Nie jest to
najepsza płyta, ale jest tania i ma spore możliwości.
Cechy:
FSB do 160Mhz ( niektóre źródła podają do 166 ) ( Z biosu, tylko ten zakres
jest dzielony na mniej więcej połowę przez zworkę ),
zmiana Vcore ( od 1,5 do 1,85 V ) ( z Biosu )
zmiana mnożnika do 12,5
potrójny obwód zasilający procesor ( stabilnośc przy mocnych procesorach ),
duże możliwości oc pamięci ( 4way interleaving ),

Wady:
Brak aktywnego chłodzenia na NorthBridge-u, ( ale to można osowiście
zapewnić we własnym zakresie ),
Niemożność zmiany Vio,
Brak zmiany FSB co 1Mhz ( ale to też nie jest takie istotne ).

Prawdopodobne jest,że kilka z tych wad zniknie w przyszłych wersjach Bios-u.

Użytkownik Atreides <atreides_at_plusnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jpars$2amf$1_at_news2.ipartners.pl...