Re: Nagrywarka zewnetrzna HP 8230e USB

Autor: m. (m100_at_poland.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 17:43:09 MET DST

marcin napisał(a):

> Chce taka kupic. Czy macie moze doswiadczenia z ta nagrywarka, albo inna na
> USB? Wiem, ze predkosc nie jest zbyt duza, ale na tym mi nie zalezy. Chodzi
> mi raczej o niezawodnosc.
> Za wszystkie uwagi bede wdzieczny.
> Marcin
>
> -

Mam do czynienia z HP na USB juz ponad pol roku - coz chodzi spoko, zero
problemow, duzo nagrywarka podrozuje i jej to nie szkodzi, soft zalaczony
badziewie ale z Nero juz jest ok.
Na liczniku ma kilkaset plytek i jeszcze zadnej nie zepsula (a byly to rozne
badziewia, czasem z kategorii "najtanszych mozliwych")
Chodzi bez problemu z Intelami(BX) i Amdkani (VIa) win98. Instalacja ? - jak
wszystko na usb - czyli sama przyjemnosc.

Coz - na usb duzego wyboru nie ma - a ta jest calkiem przyzwoita - z uwagi ze
mechanika jest z znaczne sybszego modelu to przy jego predkosci max pozyje
dlugo.