Re: LG FLATRON-915FT Plus

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 16:12:28 MET DST

Użytkownik "Sieger" <sieger_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> chcialbym poznac wasze opinie na temat tego modelu.
> czy wogole monitory lg sa godne uwagi?
> mialem zamiar kupic sony G220, ale ta 19" lg cenowo
> i parametrami jest dosc ciekawa

Mam ten monitor i jestem z niego bardzo zadowolony, miałem wcześniej
Samsunga 700IFT i bez porównania gorszy pomimo że Samsung miał plamkę
0,20.
Jedyna rzecz do której mogę się przyczepić to to że po włączeniu obraz
jest zwężony o kilka milimetrów, ale rozszerza się po kilku minutach.
Pozatym wcale go nie słychać a Samsung buczał jak wielki komar;-)) co
doprowadzoało mnie do szału.
Za tą cenę naprawdę konkretny monitor, tylko przyjrzyj mu się jak
będziesz kupował, najlepiej włącz nokia lun nec monitor test i wybierz
najlepszy egzemplarz.

1280x1024 w 100Hz i obraz super i wzrok się nie męczy...

--
Pozdrowienia  Admin66
admin66_at_2com.pl