Re: Athlon i Allegro

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 16:02:15 MET DST

> oto chodzi, moze koles od tego TB zrobil to nieswiadomie jakos :) ?

On się tłumaczy że kupił tego Athlona na Allegro. Nawet go nie sprawdził
i zaraz sprzedał, "bo ta seria jest cienka do podkręcania". Procesor
jest troszkę nadkruszony na krawędziach. Niektóre procesory działają
z takimi uszkodzeniami, ale sądzę że w takim przypadku należało sprawdzić
czy ten też działa. Zresztą nie wydaje mi się że ktoś kupuje silniejszy
procesor, sprawdza numer, chowa procesor do szuflady i wystawia na aukcji.
Koleś zaproponował abym zgłosił się z reklamacjami do gościa od którego
on kupił proca. Też mógłbym sprzedać tę kupkę krzemu i odesłać klienta
dalej.
Ale to nie było by w porządku.

Wonder