Re: Gdzie w Warszawie naprawa biosu (plyta PC-CHIPS M571)

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 14:27:59 MET DST

Luka Vandergaart wrote:
> Slucham?

  Programatory EPROM sa znacznie bardziej zaawansowanymi urzadzeniami
niz obsluga Flash-EPROM na plycie glownej komputera. Stad tez ich sporo
wieksze mozliwosci. Chyba ze myslisz o jakich bardzo starych
konstrukcjach sprzed kilkunastu lat.
BTW. Czy ty wogole bawiles sie programatorami EPROM? Ja musialem ze
wzgledu na zajecia z Ukladow Logicznych na PW.
Ech. To byla zabawa - napisanie wlasnego programu w AMDASM, odpowiednie
przekompilowanie na standard JEDEC, wgranie na kosc i sprawdzenie, ze to
nawet czasami dziala ;))))

> Bez problemu :) Nie raz, nie dwa ani nawet nie dziesiec :)

  Sto? MSPANC ;>

        Artur