Re: MX400 i chipset intel LX

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 13:45:05 MET DST

On Wed, 25 Jul 2001 23:17:03 +0200, bernard_at_NIEBOalpha.net.pl wrote:

>u mnie proba na Abicie LX 6 wypadla negatywnie, ale jak ktos tu
>napisal, pulpit mozna bylo zobaczyc, pozniej zwiecha - zadnych szans,
>karta pojdzie do szuflady albo ze strata na rynek.
TO zalezy od stabilizatorow napiecia podajacych zasilanie do AGP.
Starsze plyty mialy za slabe i dla tego nie chcialy w nich dzialac
karty na TNT i podobne. Oczywiscie byly wsrod nich wyjatki np.
niektore wersje Asusa P2LX (sam mam taka).

>poza tym, instrukcjum do niej wyraznie mowi, ze bios/plyta musi
>wspierac AGP4 do poprawnej pracy
To znaczy, ze te karty nie powinny dzialac na zadnym Abicie BH6, BE6 i
innych plytach na BXie.
Powinno byc chba na pisane "dla pelenego wykorzystania mozliwosci
karty"

Pozdrawiam
GLide