Re: MX400 i chipset intel LX

Autor: bernard_at_NIEBOalpha.net.pl
Data: Wed 25 Jul 2001 - 23:17:03 MET DST

Mon, 23 Jul 2001 11:28:18 +0200, "Dark" <katowice_at_csmatrix.pl>
>Moi znajomi chca sobie kupic karte graficzna
>GForce 400MX i zainstalowac ja do plyty na chipsecie intela LX
>jak pamietam byl to poprzednik BX (szyna do 66MHz AGP 1.0)
>czy to bedzie dzialac?

u mnie proba na Abicie LX 6 wypadla negatywnie, ale jak ktos tu
napisal, pulpit mozna bylo zobaczyc, pozniej zwiecha - zadnych szans,
karta pojdzie do szuflady albo ze strata na rynek.

poza tym, instrukcjum do niej wyraznie mowi, ze bios/plyta musi
wspierac AGP4 do poprawnej pracy

--
Bernard
Jeżeli chcesz do mnie napisać usuń NIEBO z adresu