Nowy kompa

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_at_zakrecki.prv.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 14:30:03 MET DST

Cześć

Przymierzam się do zakupu nowego kompa, a właściwie ubgradu starego. Więc
tak: chcę kupić durona 750Mhz, obudowa, 128ram, jakaś płytra główna, riva
32mb. Zapewne będę chciał to zakupić na giełdzie, bo tam taniej i jak
zostanie kasy to może dorzuce ramu drugie tyle. Mam jednak problem z płytą
główną i obudową. Nie wiem jakie wybrać. Mają być w miare tanie, oraz w
mirae dobre. Doradzcie coś :-)

--
Pozdrawiam
Tomasz Zakręcki