Odp: emulator ekranu dotykowego?

Autor: Marcin Talarek (talar_at_frugo.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 15:30:59 MET DST

> nie robie - jestem ciekaw jak ma wygladac taka emulacja - jakis palec
> zamiast kursora i te sprawy (zreszta dowiedzialem sie ze byly jakies kart
ze
> na 1pc moze pracowac kilka osob to moze i to jest 8-)))) ? )

przepraszam jezeli zle trafilem. nie wiedzialem, ze tu pisze sie tylko nt.
hardware'u. nie bijcie!

a co do samego emulatora: zostalem poproszony o poszukanie w sieci czegos
takiego i choc sam nie wiem do konca na czym mialaby polegac ta emulacja to
nie wnikam, po prostu staram sie pomoc.

pozdrawiam

--
marcin talarek