Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: Maciej Magrys (magmac_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 08:56:54 MET DST

Użytkownik <mrwolf_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak oceniacie płytę ECS K7VZA (pod durona)?

Hej !

Sprawa wyglada tak : jako wieloletni zagorzaly zwolennik Intela nawet w
najczarniejszych koszmarach nie moglem sobie przysnic, ze przesiade sie na
AMD/VIA. Ale... naczytalem sie o tym duecie na tej grupie, nastala
koniecznosc wymiany procesora i ... zaryzykowalem. Zakupilem wlasnie ECS
K7VZA 3.2 i Durona 850 MHz i ... z podziwu wyjsc nie moge... Zainstalowalem
Windowsy, service packi i sterowniki i ni jak nie moge zmusic komputera do
zawieszenia sie... Do tej pory mialem/uzywalem kilka programow, ktore
lubialy sie wysypac a teraz chodza jak burza i nawet nie mysla o tym by sie
wykrzaczyc. Co do temperatury procesora to wogole nie mam problemu, obudowa
taka-nijaka, wentylator jakis za 45 PLN (Cooler Master - cichy jak zloto) i
po dwugodzinnych mekach tegoz procesora przy maksymalnym obciazeniu
odnotowalem max temp. 38 - 41 st. C przy zamknietej obudowie w ktorej
wielkiego porzadku nie ma a i sporo urzadzonek jest zainstalowanych. To jest
tylko taka moja subiektywna ocena, ale musze przyznac, ze jestem wyjatkowo
zadowolony. Tak dla porzadku to jeszcze to co tam siedzi w moim PC : Duron
850, ECS K7VZA, 3x128 MB RAM/133MHz (i chodza na CAS-2), PixelView GeForce2
MX 400 Ultra 32 MB TvOut, SoundBlaster Live Value!, Seagate 40 GB/5400 RPM +
Seagate 10 GB/5400 RPM, CD ROM Teac (ale nie pamietam ile :-( ) oraz Teac
CDW-58E, zasilacz 200 W i najtansza obudowa. I wszystko jest max stabilne
tzn od dwoch tygodni nie jestem w stanie (wraz z rodzina) tego zawiesic.
Coz.... POLECAM

Pozdrawiam i sorry bo chiba so looooong