Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 08:14:37 MET DST

Użytkownik <mrwolf_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:18e2.00000000.3b5f29ab_at_newsgate.onet.pl...
> Jak oceniacie płytę ECS K7VZA (pod durona)?
> Słyszałem różne opinie: w sklepach że jest
> niestabilna,
niestabilna - co to znaczy nie stabilna chyba chciałęś zapytać czy shit
Windows jest na niej stabilny - a to już inna inszość !!!
Windows może być stabilny i nie na tej samej płycie - zależy od wielu
czynników jak (karty rozrzeszeń, ustawienia BIOS'u, przydzielone przerwania,
sposób instalacji driverów i własnie zastosowane drivery)