Re: Jakie najlepsze blank CD?

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 01:23:52 MET DST

> Moze wy mi cos polecicie? Jaka firma? Ciekawi mnie to, ze takie cienkie
> opakowania posztuja zlotowke mniej niz opakowania z plytkami :))
ostatnio w mediamrkt namierzylem takie fajne gowienka co sie zwa viva star
albo cos kolo tego
po 2 zeta sztuka niestety w normalnych pudelkach
ale za to maja calkiem odporna warstwe (nie odklejaja sie dobrze sie po niej
pisze i wogole sie nie rysuje)
bol polega na tym ze o ile komp czyta je piknie o tyle niektore audio maja
problem :(((((
jesli chodzi o audio to smaze na philipsach za 2,50 i spoko wychodzi
pieknie
oczywiscie nie mylic z philipsami audio za 5 zeta bo to jest przeplacanie
:)))
JFK