Jakie najlepsze blank CD?

Autor: Proximm (proximm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 00:24:26 MET DST

Witam
Kupilem ostatnio Verbatim' ki ladnie wygladajace, w cieniutkich opakowaniach
10 plytek CD zafoliowane, w roznych kolorach(po dwie na jeden kolor) za
przyzwoita cene 28 zl i w dodatku 700 MB.
Chce sobie cos wypalic, a tu mi pokazuje i Nero i CD Creator, iz plytki maja
po 650 MB. W dodatku sa cholerne problemy z odczytaniem ich po wypaleniu!
Zawiodlem sie na Verbatimie. Juz chyba lepsze sa Dysan' ki rowniez w
cienkich opakowaniach, tylko ze wszystkie czarne. Lecz slyszalem, iz po
jakims czasie padaja (cos tam sie odlepia heh)
Moze wy mi cos polecicie? Jaka firma? Ciekawi mnie to, ze takie cienkie
opakowania posztuja zlotowke mniej niz opakowania z plytkami :))
Wasko Lukasz