Re: microcom VS request VS zoltrix :)

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 22:59:03 MET DST

Użytkownik "hudson" <hudson_at_cad.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Prosba od kolegi ktory jeszcze nie ma tego co chcialby kupic :-)
> zeby napisac "od siebie" :).
> Ma do wyboru takie modemy - jeden z nich na pewno kupi.
> Ma slaby sprzet (P200) ktory rozbuduje dopiero w pozniejszym
> okresie (2-3 m-ce). Jesli ktos z Was ma ktorys z nich to bardzo
> prosze o jedno dwa zdania opinii.
>
> MICROCOM DESKPORTE V.90/56K VOICE ZEW
> MICROCOM V.90/56K WEW. PCI
>
> REQUEST V90/56K VOICE WEW.PCI CONEXANT
> REQUEST V90/56K VOICE WEW.PCI LUCENT
> REQUEST 56K WEWN (56FLEX)
> REQUEST 56K ZEW (56FLEX)

> [...]

Mialem kiedys powazne problemy z linia i testowalem kilkanascie modemow.
m.in. w tym wewnetrzne requesty, zolltrixy, az wybralem Microcom DeskPorte
56K Voice zewnetrzny. Zaden sie nie umywal do niego (na nienajlepszej
linii). Do dzis jestem zadowolony choc wydalem na niego 2 lata temu prawie
500 zl. Chodzi nawet na liniach z PCM.Co do Requestow to z ktoryms
wewnetrznym (nie wiem z ktorym) byly problemy z callbackiem.Zolltrix zmienil
nazwenictwo swoich modemow, nie wiem jak z konstrukcjami. A wracajac do
Microcom'a zewnetrznego, to slyszalem, ze Microcom wygral przetarg na kilka
tysiecy sztuk modemow dla adminstracji, oferujac wlasnie ten modem, ze
wzgledu na jego odpornosc na slabe linie. A co do Microcoma wewnetrznego, to
ten model kiedys tez testowalem, oferowany teraz modem jest na chipsecie
bodajze Lucenta. Ten ktory testowalem, byl na ESS'ie i byl slabiutki.
Swietny byl tez Microcom OfficePorte Voice, ale nie jest produkowany, a
wlasciwie jest produkowany jako Compaq 415, od momentu wykupienia Microcoma
przez Compaq'a.

Smoq