Re: Pomocy - awaria podczas upgradu BIOSa

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 22:48:03 MET DST

Użytkownik "Bartek" <dyrgab_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Podczas upgradu biosa ver. 2A69KM4FC na plycie FW82443BX zamiennie
FW82371EB
> nie odpowiednia wersja upgradu padlo wszystko (czarny ekran, nie widzi
FDD,
> widzi CD). Probowalem startowa z plikiem awdflash.exe - nic to nie dalo,
> probowalem tez zaprogramowac na innym kompie lecz w trakcie wczytywania
> starego biosu na moja kosc wiesza sie.

czyli nie wszystko padlo. pewnie zglasza sie 'zastepczy' bios. czy widzi
HDD? jak tylko cd, to musisz nagrac na plytce awdflash, ale w odpowiedniej
wersji, ktora obsluguje twoja plyte (nawet do mojego k7vza dali zly awdflash
i musialem sie w te rzeczy bawic) i do tego sprawny bios.

skoro wiesza ci sie przy wczytywaniu danych do biosu (jest np. ciagle 0%),
to jest na pewno wina zlego awdflash

> Z gory dziekuje wszystkim za pomoc
> Bartek
corvus