Re: GeForce2MX i PcChips

Autor: Robert (loewe_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 22:13:42 MET DST

Wreszcie poszlo,na detonatorze 6.31 i AliAGP1.80 ale dopiero po zwolnieniu
magistrali z 100 Mhz na 66 MHz (po zwolnieniu na sterownikach dostarczonych z
karta tez sie wieszalo) - procek byl krecony z 300 na 450 MHz ...
Niestety system sie nie zamyka, oraz caly czas jest nieaktywny TV-Out ...

Jakies pomysly jak zaradzic powyzszym ?

Robert