Re: GeForce2MX i PcChips

Autor: blad3 (bladeq3_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 04:37:41 MET DST

Uzytkownik "Robert" <loewe_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> Hi
>
> Zalozylem GeForce2MX (Pixelview)do plyty PcChips'a m726 (intel Celeron
> 450) ,przy direct3d i opengl wszystko sie wiesza ... wyprobowalem
> wiekrzosc dostepnych sterownikow z detonatorami wlacznie ... i
> nic.Wspolpracuje u kogos bez zarzutow powyrzsze zestawienie plyty
> glownej i grafiki ?
>
> Jest szansa ze gdy wymienie karte na innego producenta to pojdzie ?
> (wiem ze najlepiej byloby wymienic plyte ...)
>
> PS. Przy probie restartu kompa wylacza sie monitor i pojawia sie napis :
> Out of range :180 kHz 212 Hz " - ciekawe ...

Zapewne ta mobo to Standard AT +Sound
Po 1
Najnowsze sterowniki ALI AGP
Po 2
Kilkinj prawym przyciskiem na glosniczku kolo zegara i ustaw wlasciwosci
audio na "bez akceleracji" .
Powinno smigac wim bo u kumpl a w sklepie chodzi tak z 50 tych "bardzo
dobrych" mobo.
i Po 3
Jednak pomysl nad zmiana plyty :) moze cos na amd ?

Sprobuj tego a jak cos to ci jeszcze moge podpowiedziec :)