Re: kopiowanie dysku

Autor: !_at_! Piotr !@! (!_at_!)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 17:10:32 MET DST

> ale jak ktos ma sytem + kupe programow itp to go rozumiem, sam wi98 to
> rzeczywiscie ale juz z dodatkami, fakt ze to NTG

Answer:
ale wiesz Krzysiu. Sam parę razy musiałem już robić format /s. Na P133 MHz z
win98 + mnówstwo pluginów + stery do sieci, adresy, itd. itp i zawsze
zajmowało mi to ok. 2 godzin. Niech sobie usiądzie wieczorem i pobawi się. A
nóz może odkryje jakąś rewelacje i sie podzieli tym na naszych łamach.
Nigdy nie wiadomo