Re: kopiowanie dysku

Autor: michal (info_at_michalowice.home.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 00:01:53 MET DST

> Answer:
> NTG, dysk Ci działa? - Tak. Więc popytaj na windowsach, bo ty pytasz o
> programy.
> A nawiasem mówiąc czy tak długo trwa instalacja systemu? Nie rób jaj

Oj, chyba ktos sie zaraz na mnire wkurzy...
Ale jaj sobie bynajmniej nie robie, idiota tez nie jestem i windowsa kilka
razy w zyciu chyba instalowalem, a skoro zadaje takie pytanie, to chyba mam
powod - nie chodzi bynajmniej o prywatny komputer, na ktorym sobie moge
siedziec i instalowac wszystko, bawic sie z obsluga intranetu i w ogole
udawac, ze zycie trwa wiecznie, ale po pierwsze zycie jest krotkie, wiec
chyba dobrze jest nie tracic czasu (np. na stwierdzenia NTG kiedy juz ktos
uzyska odpowiedz od uzytkownikow ktorym pytania tego typu nie przeszkadzaja
zbytnio na takiej grupie), a wreszcie po drugie nie moge sobie pozwolic na
utrate jakichkolwiek danych, stad chcialem sie upewnic w metodach
postepowania.

Nie chcialem nikogo zdenewowac, przepraszam jezeli to ja kogos wkurzylem, a
jezeli
> odkryje jakąś rewelacje
to na pewno
> sie podzieli tym na naszych łamach. Nigdy nie wiadomo
:-)

Pozdrawiam
michal