Re: abit bx133 = k³opoty?

Autor: MatK (mat2_at_mwd.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 13:55:26 MET DST

> Cze¶æ ja mam bardzo podobn± konfiguracjê tylko PIII 800/100 podkrêcone na
> 133,
> dwie ko¶ci po 128 RAM Infineona.
> Pamiêci chodz± na CAS=2
> AGP ustawione na FAST
> U mnie to ¶miga ¿e a¿ mi³o
> Pytanie
> Czy pamiêci s± jednakowej firmy i czy maj± podobne parametry?
> Jaki masz system operacyjny?

a¿ tyle uda³o ci siê podkrêciæ???
u mnie tylko lekkie przesuniêcie w górê powoduje od razu
zawieszenia, b³êdy itp. (z drugiej strony to tak jakby juz
mam podkrêcon± p³ytê :-)

pamiêci niestety mam ró¿ne ale wydaje mi siê, ¿e dobre
(jedna kupowana w Mediamarkt, jedna w Gralu - lokalna firma z
trojmiasta, ale dobra,
jednej pochodzenia nie mog³em ustaliæ wiêc wyj±³em - dalej sie wiesza).

wszystkie pamiêci maj± 133 w opisach na stickersach.
jak przestawiam na CAS=2 to b³êdy wychodz±.

czym steruje ustawienie AGP = FAST?

matk.