Re: Problemy z Plextor PX-W1210S

Autor: newbie (dynks_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 13:37:42 MET DST

"Dariusz Jaworowski" <darekjaw_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Na każdej z tych płyt znajduje się tylko jeden plik, każdy z nich sam
> robiłem w VirtualDubie, tak więc wiem ile mają MB. Proponuję użyć
> Feurio i przekonać się na własnej skórze jaką on poda pojemność dla
> Metal Azo 700.

Czemu nie. Przy okazji : kiedys nie mialem takich doswiadczen z metal azo.
Ostatnio kupione plytki tak sie zachowuja.
Nie patrzylem ile jest nagrywane ponad norme ale prawie kazdy avi nagrywal
sie z overburnem i to raczej sporym.
Tak mnie zdziwilo to zachowanie verbatimow ze sprobowalem z tym samym
plikiem na innej nagrywarce .
I znowu to samo . Zmarnowalem cztery plyty.