Re: Geforce Pro Msi czy Leadtek Geforce Pro i taktowanie

Autor: Piotr Piechal (piotr.piechal_at_dtu.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 10:40:42 MET DST

Niezupełnie :)
Mam Leadteka GTS PRO 32MB +tv-out i mam taktowaną pamięć 400Mhz ...
Pamięci są 5ns . Wszystkie ustawienia default.
Karta jest naprwdę dobra ! Dwa czujniki temperatury , diody informujące o
stanie pracy , b.dobry
Soft - polecam !
Jedynie miałem problemy z AGP x4 - ale to była wina mojej płyty ( raczej
płyty gdyż karta na innym kompie chodziła bez problemów ! )
Pietka