Geforce Pro Msi czy Leadtek Geforce Pro i taktowanie

Autor: pryzma (pryzma_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 07:24:44 MET DST

Witam wszystkich!
Muszę dzisiaj po południu, najpóźniej jutro kupić karte grafiki i mam dwóch
kandydatów Leadtek pro 32MB DDR lub MSI StarForce 64MB DDR. Dodam, że
różnica w cenie to około 130,- Poczytałem sporo różnych testów na polskich i
zagranicznych stronach i sam już nic nie wiem. Mam pytanie do właścicieli
w/w/ kart by odpisali ile w nich w końcu taktywany jest RAM. Niektórzy
piszą, ę MSI ma 366MHz inni , że 400MHZ (czy ma 5ns czy 5,5ns). To już sam
nie wiem jak z tym jest? Leadtek ma z pewnością 333MHz RAM
I które maja w końcu SDRAMy a które SGRAMy? Czy ta różnica 32MB do 64MB jest
aż taka duża? Mam procka Athlon 1,2G i płytę MSI K7Turbo LE
Sorry, że aż tyle pytań, alejak napisałem wcześniej karte musze kupic dość
szybko
Będę wdzięczny za odpowiedź
serdecznie pozdrawiam
pryzma