Re: Poczatkujacy

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz.gora_at_inetia.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 00:34:13 MET DST

Wiadomość od "Artur Mariansky" <arturmar_at_pf.pl>
 ...i nie odezwałbym się gdyby nie to:

I na tym zdaniu powinna zakończyć się dyskusja...
Czasem jednak ktoś chce powiedzieć a) więcej niż wie; b) byle co, byle
gadać . I stad ciągnie się dyskusja o czymś, co jest oczywiste.

<moja_wersja>
Jesteś bandziorem? Chcesz wejść do mojego domu? To najpierw przejdź
przez ścianę ognia, cwaniaczku.
</moja_wersja>

[resztę wyciął złośliwy wyrus]

--