Re: Kto handluje tym sprzetem ????

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 22:17:32 MET DST

Outsidre napisał(a) w wiadomości:

>Wole od chinczyka niz od zabojada przynajmniej chinczyk nie uciska ludu
>polskiego (patrz warunki pracy we francuskich supermarketach w Polsce)

Za to od czasu do czasu skasuje kogos na placu 'niebianskiego spokoju',
ztaranuje jakis samochod lub wyda kilkanascie wyrokow smierci. Ale co tam,
ja osobiscie uwazam ze zagrozenia ze strony zabojadow nie ma zadnego
natomiast jak chinczycy rusza na zachod i nasi 'bracia' slowianie ze wschodu
ich nie powstrzymaja to na razie...

Pozdrawiam