Re: Produkty firmy Kobian

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 22:01:46 MET DST

In article <9jcikk$pov$1_at_news.tpi.pl>, d160_at_poland.com says...
> Witam !
>
> Mam prośbę - proszę o podzielenie się ze mną uwagami na temat jakości,
> awaryjności itp. produktów (płyt głównych) firmy Kobian. To jakiś strasznie
> daleki wschód :-), przyznam się, że po raz pierwszy spotkałem się z czymś
> takim w sklepach. Nie ukrywam, cena jest bardzo interesująca. Jak wypadają w
> porównaniu z innymi, mniej egzotycznymi markami w Polsce ?

Witam!
Kobian to firma chyba z Singapuru, istnieja juz dosc dlugo.
Ostatnio slyszalem, ze przejeli czy odkupili fabryke plyt glownych od firmy
Procomp, wiec produkty powinny byc podobne.
Ale prawdy dowiemy sie za jakis czas, kiedy beda pierwsze opinie po dluzszym
czasie eksploatacji.
Sprawdzalem tani model na VIA 693A i chula bez problemu, oczywiscie tylko
jako tani komputerek biurowy.
Pudelko ladniejsze niz Procomp ;-))
Maja www: www.kobian.com

Mariusz