Re: Kto handluje tym sprzetem ????

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 16:50:48 MET DST

Użytkownik "Kulonik" <zbysios_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
> Może być z tym problem. Ostatnio przeglądałem ofery firm poznańskich i
> niestety wielka dziura..:(
> Przyczyna tego tkwi w nieporozumieniach, a dokładniej represjach NVidii
> względem Guillemot/Hercules za produkcję kart z chipsetem Kyro II. Na
> oficjalnych stronach Herculesa była przez pewien czas nawet zapowiedź
> produkcji kart na GeForce 3, ale szybko znikła. NVidia broni się
wszystkimi
> sposobami przed wejściem na rynek konkurencji (m.in. przez niedostarczanie
> [...]

Fakt. Slyszalem juz jakis czas temu o tych szykanach i widocznie nVivia
przeszla od slow do czynow :-(
Jednak dziwne wydaje mi sie to, ze nie mozna nigdzie znalezc rowniez zadnych
kart dzwiekowych marki Guillemot, a tutaj na cale szczescie nVidia nie ma
zbyt wiele do gadania, choc cholera wie, jak jeszcze dlugo, skoro juz
zaczeli produkowac chipsety do M/B.

--
Pozdro
Matti