Re: Kto handluje tym sprzetem ????

Autor: Kulonik (zbysios_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:08:44 MET DST

Hej,
Może być z tym problem. Ostatnio przeglądałem ofery firm poznańskich i
niestety wielka dziura..:(
Przyczyna tego tkwi w nieporozumieniach, a dokładniej represjach NVidii
względem Guillemot/Hercules za produkcję kart z chipsetem Kyro II. Na
oficjalnych stronach Herculesa była przez pewien czas nawet zapowiedź
produkcji kart na GeForce 3, ale szybko znikła. NVidia broni się wszystkimi
sposobami przed wejściem na rynek konkurencji (m.in. przez niedostarczanie
własnych układów do firm, które będą produkowały karty graficzne z
chipsetami innych producentów - cóż takie życie).
Sorki, że nie udzieliłem Ci konkretnej odpowiedzi na pytanie, ale możesz
rozejrzeć się za kartą grafiki innego producenta (polecam Microstara i
Leadteca ).

Pozdrowionka

Zbyszek
zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl