Re: rolka w drukarce HP?????

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Tue 24 Jul 2001 - 13:21:39 MET DST

Daniel Liszka <daniel_liszka_at_go2.pl> wrote:
> gdzie (oprocz serwisu HP) mozna kupic cześci do drukarek HP
> chodzi mi o mala rolke (plastik oblany guma) ktora znajduje sie pod walkiem
> wciagajacym papier
> w serwisie HP zazadaja sporo za cos takiego....

W Toruniu w Infocompie okolo 70 zl.

> moze ktos moze mi pomoc
> mam HP 820Cxi...

Kilka dni temu mialem podobny problem przy tej drukarce (czesc gumowa po
prostu pekla - nie wiem jakim cudem).
Kolko zrobilem, kupujac w sklepie elektronicznym za 1 zl rolke dociskowa od
magnetofonu (o srednicy identycznej jak rolka w drukarce - 1 cm), co prawda
rolka jest 2x szersza ale to nie przeskadza, jako os wykorzystalem kawalek
szprychy rowerowej a na konce tej osi zalozylem koszulki termokurczliwe
(srednica musi byc taka jak w gniezdzie gdzie sa te rolki).
Dziala super, oczywiscie nalezy przed zalozeniem calosci przemyc alkoholem.

> mysle ze to jest przyczyna (tzn brak tej rolki po prawej stronie) ze

Jesli faktycznie rolka jest uszkodzona, to rolke srodkowa przestaw w miejsce
prawej a kolko (patrz wyzej) na srodek.

> drukarka nie wciaga papieru (albo wciaga z moja duza pomoca)
> czy moga byc tego inne przyczyny???????

Brudne lub wyslizgane rolki.

                                bip