Re: Zawieszka

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 17:19:37 MET DST

> [...]
> Microstar K7T-Pro Turbo
> 2 x Pamiec DIMM 128 Mb PC-133
> GeFOrce Pro Leadtek WinFast 32 Mb DDR
> Creative Sound Blaster Live + glosniki DTT 2200+1024 ver5.1
> CD-RW Plextor
> DVD Pioneer
> Drukarka
> Skaner...
>
> OS: Windows 98 SE
>
> Problem:
> Q III Arena. Dokladnie chodzi o to ze podczas dema zawiesza sie dzwiek
(pisk
> w glosnikach) i myszka (Lgitech I-feel Pilot Plus Wheel Mouse Optical).
Sama
> gra chodzi dobrze. Gdy ominie sie dema wszystko jest ok. NAjlepsze jest to
> ze zwieszka nastepuje losowo. Instalowalem Q III z 2-ch roznych plyt
(rozne
> wersje).
>
> Z gory dziekuje za pomoc.
>
> Ozi

cze
Po samym konfigu trudno jest cos powiedziec. Powinno chodzic dobrze. Ale nie
widomao jak ustawiles bios, jaki service pack zainstalowales. Mam wrazenie,
ze moze to byc po prostu zle zainstalowany system. Zreszta SB live znane
jest z stwarzania najdziwniejszych problemow. Sprawc przerwania, zmien slot
w ktorym siedzi SB Live. Przeinstaluj serwice pack .
\ na rzaie.
Bogdan