Re: plyta glowna jaka kupic?

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 11:05:11 MET DST

Użytkownik PeJot <pjsoft_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jhlab$2np$2_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik kijan <kijan_at_grajewo.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jbp2b$l1$1_at_news.tpi.pl...

> Moje typy-dobra cena i jakość (obsługują fsb266):
>
> Na SDRAM-kt133a
>
> Epox 8KTA3
> MSI K7T Turbo
>
> Na DDR-Amd760
>
> Epox 8K7A
> MSI K7 Master
>
> PeJot

Ja mam Asusa A7M266 nie mam z nią żadnych problemów. Pierwszy raz w życiu
składałem komputer i wszystko poszło bezproblemowo. Win 2000 zainstalował
się i działa poprawnie. Wadą płyty była jak dla mnie tylko cena.
Norbi.