Re: Out of memory

Autor: Mariusz (marix_at_po.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:56:33 MET DST

Witam!
[ciach]

> win98se

Mam podobny problem, tylko trochę więcej pamięci - 256
Mój zestaw to Athlon 850 , MSI K7T Turbo LE, dysk Seagate Barrakuda 30 GB, dźwięk zintegrowany na płycie, karta sieciowa D-Link
DRN-32-TX, modem Pentagram Omen 56I, karta graficzna Matrox 450 DualHead, mysz radiowa z jedną rolką, Win 98 se
Czasami komp zastyga na 2-3 sekundy, po uruchomieniu kilku programów np.Access w dwóch instancjach ( dwie różne bazy
danych-nieduże ) również mam taki sam komunikat jak w tytule (niezależnie czy pracuję na dwóch monitorach czy na jednym).
Na starym komp (AMD5-133Mhz, 64 ram, również win98se) mogłem uruchomić Accessa 4 jednocześnie, każdy program miał uruchomiony modół
Visual Basica i chodziło (baaardzo wooolno ale jednak nigdy nie miałem out of memory)
Komp jest na gwarancji i wolałbym go sam nie rozbierać.
Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość

--
Mariusz
marix_at_po.onet.pl