Ratunku! Padniety dysk!!!

Autor: Wojtek Kułażyński (muciass_at_2com.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 23:53:22 MET DST

Błagam was, ratujcie. Dostałem dziś dysk twardy od znajomego, bo coś mu nie
działa. Dysk też dostał od jakiegoś swojego znajomego i właśnie coś mu
działać nie chce. Nie wiem czy działał wcześniej. W sumie to sprawa
wyglądała tak: nie było zworki, więc myślałem że to wina zworki. Niestety,
założyłem a dysk jak nie działał tak nie działa. Próbowałem już wszytskie
kombinacje: jako master, a także z moim jako slave. Niestety. W pewnym
momencie w padłem na jeszcze jeden pomysł. Uruchomilem kompa, trzymając dysk
w ręku. Zauważyłem, że nie daje znaku życia. Więc, nawet jeżeli byłaby to
wina zworki, lub czegoś takiego, to przynajmniej by sie jakoś w środku
"ruszał". Możecie powiedzieć co mogło się stać? ew. jak to naprawić? Nie
chce oddawać tego dysku do serwisu, jeśli mają mnie skasować na
kilkadziesiąt zeta mowiac ze dysk padł. Da sie go jakoś naprawic??? Firma
samsung, model "SVI 364D". Z tego co pisze na dysku to jest to 13.7 giga.

Może da się go jakoś rozkręcić i coś tam w środku pomieszać??? tylko że
niestety nie znam się na tym, więc i nie wiem na co zwrócić uwagę.

--
Pozdroofka:
               Muciass Ass        muciass_at_2com.pl