Re: Windows XP + AMD = same problemy

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:22:16 MET DST

RAID-a)
> na
>
> Ha! Bo XP był zrobiony (podobno) specjalnie (pewnie w ramach jakiś umów)
dla
> Intela...

Eee tam..
U mnie WinXP (2495 chyba) działał na Duronie i Płycie KT7-RAID bez
najmniejszych problemów. Nawet sam zainstalował sterownik dla Durona
(jest coś takiego w managerze urządzeń). Nie był potrzebny nawet VIA4in1.
XP sam wykrył i zainstalował wszystkie urządzenia. Zmieniłem tylko stery
do RAIDa (bo te z XP działały trochę wolno), i do myszki. Wszystko
chodziło płynnie i stabilnie. Może więc jest nie tylko dla Intela? ;)

Wonder