Re: Cholerna VIA!

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com.xx)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:25:50 MET DST

Użytkownik "Michał" <zibi_at_grafik.3d.pl> napisał w wiadomości
> Skibbi napisał:
> (...) aby transfery pomiędzy 2 dyskami UDMA100 nie były porównywalne z
> PIO-0(...)
>
> Użytkownik "Smoq" <smoq_at_poland.com.xx> napisał w wiadomości
> ---------
> udaj sie do specjalisty człowieku
> bo transfer o wielkosci trybu Pio-0 nie jest normalnym transferem we
> wspołczesnym standardzie IDE, a Ty piszesz ze to normalne
> hehe ;))) niezły z Ciebie gosc

Z Ciebie jest znacznie lepszy, bo nie umiesz czytac, albo raczej czystasz
ale nie rozumiesz co czytasz. Odpowiedz byla na fragment wypowiedzi,
zwiazana z wolniejszym dzialaniem 2 dyskow na jednej tasiemce. To jest
normalne na interfejsie IDE. Dlatego tez ten fragment wypowiedzi mojego
przedmowcy zamiescilem w poscie, czego nie zauwazyles albo nie chciales
zauwazyc albo do Ciebie to nie dotarlo.

> [...]
> ze ciagle do Via nalezy instalowac rozne poprawki i inne badziewia bo nie
> działa dzwiek lub cos tam innego. osobiscie mam i815e i przyznam ze nie
mam
> jakichkolwiek klopotow ze sprzetem, a sterowniki instalowalem tylko raz i
> wszystko pieknie dziala zarowno pod win 98, me jak i 2000, znajomy kupił
> płyte z VIA i przez 2 dni instalował drivery do dzwieku szukajac coraz to
> roznych sterowników w necie, jak by wiedział ze z tym jest tyle kłopotow
> kupił by moze i drozsza płyte z intele ale za to stabilna i łatwa do

Tak sie sklada, ze faktycznie z VIA jest generalnie wiecej problemow niz z
intelem, ale to kwestia wlasciwych sterownikow i cierpliwosci. A co do
bledow chipsetow Via, to chyba nie musze przypominac jaj, jakie byly z i820.

Smoq