Re: Cholerna VIA!

Autor: Michał (zibi_at_grafik.3d.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 16:54:04 MET DST

Skibbi napisał:
(...) aby transfery pomiędzy 2 dyskami UDMA100 nie były porównywalne z
PIO-0(...)

Użytkownik "Smoq" <smoq_at_poland.com.xx> napisał w wiadomości
> Dla interfesju IDE to normalne (...)
---------
udaj sie do specjalisty człowieku
bo transfer o wielkosci trybu Pio-0 nie jest normalnym transferem we
wspołczesnym standardzie IDE, a Ty piszesz ze to normalne
hehe ;))) niezły z Ciebie gosc

a tak w ogole to od VIA ja sie trzymam z daleka, az mnie skreca jak słysze
ze ciagle do Via nalezy instalowac rozne poprawki i inne badziewia bo nie
działa dzwiek lub cos tam innego. osobiscie mam i815e i przyznam ze nie mam
jakichkolwiek klopotow ze sprzetem, a sterowniki instalowalem tylko raz i
wszystko pieknie dziala zarowno pod win 98, me jak i 2000, znajomy kupił
płyte z VIA i przez 2 dni instalował drivery do dzwieku szukajac coraz to
roznych sterowników w necie, jak by wiedział ze z tym jest tyle kłopotow to
kupił by moze i drozsza płyte z intele ale za to stabilna i łatwa do
instalowania
wnioski wyciagnij sam
pozdrawiam