Re: stary komp

Autor: maciek (leon5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 16:32:36 MET DST

> Mam starego kompa (486 DX - zegar 40) i muszę na nim zainstalować win 95.
> Kiedyś już to robiłem z dyskietek i było ok. Ale teraz muszę z CD i jest
> problem.
> Nie wiem jak podłączyć CD. Tzn fizicznie podłączyłem :-) ale w Biosie nie
ma
> opcji CD - Romu. Tam się przypisuje do A i B stacje dysków a do C i D
dyski
> i więcej możliwości nie ma. I bootowanie tylko z A lub C :((
> Co mam zrobić??? Uaktualnić Bios??? Ale skąd wytrzasnąć uaktualnienie tak
> [...]

Tu nie uda się bootowanie z Cdeka poniewaz takie stare maszyny nie posiadaly
takiej opcji. Śmiało Cd-rom będzie pracował o ile go dobrze podłaczysz.
System musisz jednak wystartować z dyskietki (najlepiej utwórz dysk startowy
w Win98, bo ten w przeciwieństwie do Win 95 ma od razu sterowniczek do
Cdeka).