stary komp

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 16:07:31 MET DST

Mam starego kompa (486 DX - zegar 40) i muszę na nim zainstalować win 95.
Kiedyś już to robiłem z dyskietek i było ok. Ale teraz muszę z CD i jest
problem.
Nie wiem jak podłączyć CD. Tzn fizicznie podłączyłem :-) ale w Biosie nie ma
opcji CD - Romu. Tam się przypisuje do A i B stacje dysków a do C i D dyski
i więcej możliwości nie ma. I bootowanie tylko z A lub C :((
Co mam zrobić??? Uaktualnić Bios??? Ale skąd wytrzasnąć uaktualnienie tak
starego Biosu? Może ktoś ma w swoim archiwum? ;-))
Jakieś parametry odczytałem z naklejki na płycie głównej:
Amibios American Megatrends 486 DX ISA BIOS AA2558003

--
Hiubi