Re: IBM 30GB 7200rpm

Autor: Adams (adams_at_autoguard.com.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 09:25:28 MET DST

> IMHO powinienes zaniesc do gwarancji !!!!
> Słyszałem ze IBM padaja jak ,uchy a odgłosy ktore opisujesz poniekad
> slyszałem i niestety nie byly one zwiastunem szczescia ;-((

Potwierdzam !!!
Jakos 5 miesiecy temu kupilem takowy dysk. IBM 30GB 7200rpm. Pierwszy okazal
sie "wyjatkowo cichy", byl calkowicie martwy tek ze bios go nie wykrywal ani
nie startowala mechanika. Sprzedawca wymienil mi go na nowy i ten dzialal i
dziala nadal tylko ze pojawily sie na min uszkodzona sektory. W momencie jak
zaczyna czytac z uszkodzonego miejsca wydaje dzwieki, cos jak trzaski
opisywane wczesniej. Czeka mnie wizyta w serwisie co by wymienili na nowy.

Odradzam wszystkim kupowac (narazie) dyskow tej firmy a wszystkim co je maja
co by bardzo dokladnie je sprawdzili.