Re: Drukarka STAR GEMINI - 10X

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 18:08:49 MET DST

> do

Ha, jakieś pół roku temu rozebrałem taki sprzęt na czynniki pierwsze (ah, ta
okrągła głowica, te silniki krokowe...). Z analizy napisu umieszczonego na
płytce drukowanej wewnątrz drukarka ta jest zgodna bodajże z LC-10 czy LC-20
(dokładnie nie pamiętam, możesz sprubować sprawdzić w środku swojego
egzemplarza)..

CHOOCH